Adresseavisen Adresseavisen Gruppen Rapporter Fra Mediehusene Redaksjonell Arsrapport 2013

Adresseavisen Adresseavisen Gruppen Rapporter Fra Mediehusene Redaksjonell årsrapport 2013

Adresseavisen har aldri stått sterkere i lesermarkedet, og vi er det viktigste mediehus på papir, på nett og på mobil i vårt kjerneområde. i 2013 har vi publisert viktig lokaljournalistikk på alle samfunnsområder og markert oss med nyhetssaker som har fått nasjonal oppmerksomhet. vi har dekket store nyhetshendelser live i tekst, bilder og video i egenutviklet livestudio der også. Adresseavisen og en frilanser var de eneste fra media som rykket ut til ulykkesstedet. dette resulterte i at vi var den eneste avisen som satt på både video og bilder. adresseavisen har fulgt saken til northug tett og kjørte blant annet en flere timer lang direktesending på tv da saken kom opp i sør trøndelag tingrett 9. oktober. Redaksjonell årsrapport. ved siden av konsernets avisens ordinære årsrapport, lager vi hvert år (siden 2009) en redaksjonell årsrapport for adresseavisen, og vi har koordinert redaksjonell rapportering for alle mediehusene i konsernet. konklusjonene i rapporten blir også publisert i avisen og på de respektive nettstedene. Adresseavisen har dekket saken tett fra første stund, og var først ute med nyheten. vi har også intervjuet knivofrene og dekket rettssaken mot 26 åringen. dagen etter knivstikkingen fikk vi opplysninger om at knivmannens 20 år gamle kamerat hadde ringt sør trøndelag politidistrikts nødnummer en god stund før hendelsen. Redaksjonell årsrapport 2015 rapporter fra mediehusene. vis i kart; adresseavisen gruppen; etter å ha blitt meldt til pfu i 2013 og 2014 er det gledelig at.

Adresseavisen Adresseavisen Gruppen Rapporter Fra Mediehusene Redaksjonell årsrapport 2016

Adresseavisen har lagt bak seg et spennende år der vi har hentet hjem gjeve priser både nasjonalt og internasjonalt for journalistikken vår. skup diplomet for kystad saken var et høydepunkt. «gjennom omfattende kildejobbing, og ved å innhente og sammenligne ulike tidslinjer knyttet til forvaltning, politikk og økonomi avdekker journalistene tvilsomme koblinger mellom politikk og. 2014 var levanger avisas 167. årgang, og den siste som ren lokalavis for levanger. i desember 2014 sa avisas eier ja til en sammenslåing av lokalavisene i levanger og verdal. dette skal gjennomføres i løpet av 2015. det tradisjonsrike mediehuset, med en avis som kom ut med sitt første nummer i 1848, går med dette inn i en ny epoke. Redaksjonell årsrapport hvert år utgir adresseavisen, sammen med de andre mediehusene i polaris media, en publisistisk årsrapport. her kan du lese om redaksjonelle satsinger, utviklingsprosjekter, forholdet til lokalsamfunnet og etiske utfordringer er en del av innholdet.

Adresseavisen Norges Eldste Dagsavis

i over 250 år har adressa vært her for å gi både hendelser og oss som bor her et ansikt, en stemme. oppfordre og si imot. mlesmd: intro to databases and optimade prof. gian marco rignanese uclouvain (universite catholique de louvain, thomas ngari wanjohi kom til norge fra kenya i 1978. dette er hans historie. fra serien som dokumenterer trondheims introduktion til opsætning af tilmeldings websitet i conference manager. intransitiva verb i passé composé rörelseverb, aller gruppen lär dig franska det finns 13 verb som böjs med presens av être louise køster og thomas elletoft fortæller om den proces, de har været igennem, for at få budget til at køre haver til maver på ettekanne digikiirendi programmi avaüritusele. in this part of our eavi conversations 2020, divina frau meigs and eavi founder and secretary general paolo celot talk about gry anja gundersborg, kommunalsjef for levekår tinn kommune, forteller hvorfor arbeidet i gode pasienforløp er viktig for vl årstemaet 2020 2021 gør digitaliseringen til en samfundsstrategi, der berører alle sektorer og hjælper os til at omforme

Related image with adresseavisen adresseavisen gruppen rapporter fra mediehusene redaksjonell arsrapport 2013